Ulei amestec Husqvarna LS+, Motoare in 2 Timpi, Semisintetic - 208 Litri
Ulei amestec Husqvarna LS+ pentru motoare în 2 timpi. Un ulei semisintetic cu degajare redusă de fum, care asigură protecție antigripare motor excelentă, împotriva gripării pistoanelor din cauza amestecului sărat și a calaminei. Ulei amestec pentru drujbe, motocoase, refulatoare și motounelte gard viu.
Raport amestec ulitaje Husqvarna:
1:50 (2%) adică 20 ml la 1 litru benzină
• Ambalaj: 208 Litri
Perioadă | Rată lunară |
---|---|
2 luni | 3.300,00 lei |
3 luni | 2.200,00 lei |
4 luni | 1.650,00 lei |
5 luni | 1.320,00 lei |
6 luni | 1.100,00 lei |
S-ar putea sa-ti placa
La ce utilaje se folosește uleiul amestec Husqvarna LS+
Uleiul de amestec Husqvarna LS+ se folosește pentru prepararea carburantului la:
• Drujbe (motoferăstraie)
• Motocoase
• Refulatoare
• Motounelte tuns gard viu
Caracteristici ulei amestec Husqvarna LS+
Ulei pentru motoare Husqvarna în 2 Timpi. Un ulei semisintetic cu degajare redusă de fum, care asigură protecție antigripare excelentă, împotriva gripării pistoanelor din cauza amestecului sărat și a calaminei. Pachetul de aditivi conținut, este unul dintre cele mai bune de pe piață, iar uleiul asigură emisii reduse de fum. În conformitate cu cerințele JASO FD/ISO EGD și testul de snowmobile Rotax 253.
Recomandări amestec benzină/ulei
1. Amestecați întotdeauna benzina și uleiul intr-o canistră curată destinată depozitării carburantului, pregătind doar cantitatea de combustibil necesară pentru o perioadă scurtă de timp. Nu faceti rezerve de combustibil pentru mai mult de o lună.
2. Este foarte important să măsurați cu precizie cantitatea de ulei utilizată pentru a asigura obținerea unui amestec corespunzător. Chiar și cele mai mici abateri pot influența drastic compoziția amestecului, și, în consecință, starea utilajului.
3. Incepeți întotdeauna cu jumătatea cantității de benzină în care adăugați toată cantitatea de ulei.
4. Amestecați (scuturați) amestecul de combustibil.
5. Adăugați restul cantității de benzină.
6. Amestecați (scuturați) bine amestecul de combustibil înainte de a umple rezervorul de combustibil al utilajului.
7. Dacă nu folosiți utilajul un timp mai îndelungat, rezervorul de combustibil trebuie golit și curățat.
8. Marcați (etichetați) canistra în care ați făcut amestecul, pentru a nu o confunda pe viitor cu o canistră cu benzină simplă. Altfel, mai ales în cazul canistrelor netransparente în care nu este vizibilă culoarea amestecului, puteți risca dublarea cantității de ulei din benzină.
Benzina recomandată pentru amestec
Atenție! Motoarele prevăzute cu catalizator trebuie alimentate cu un amestec de ulei-benzină fără plumb. Benzina cu plumb distruge convertorul catalitic, funcția încetând să existe.
Spre exemplu, capacul verde al rezervorului de carburant de pe motoferăstraiele cu convertor catalitic indică faptul că acestea trebuie alimentate numai cu benzină fără plumb.
Cifra octanică minimă recomandată este 90 însă recomandabil ar fi să utilizați benzină cu cifră octanică 95 sau 98. Dacă motorul este alimentat cu benzină cu o cifră octanică mai mică decât 90, pot apărea detonații.
Aceasta duce la creșterea temperaturii motorului și la sarcini crescute, care pot duce la deteriorări grave ale motorului. Când lucrați cu turații mari timp îndelungat (de ex. la tăierea crengilor), o cifră octanică superioară este recomandabilă.
Raport amestec ulei-benzină motor 2 Timpi
În cazul utilajelor Husqvarna, raportul corect de ulei-benzină este 1:50 (2%), adică 20 ml ulei la 1 litru benzină.
În cazul în care folosiți uleiul de amestec Husqvarna LS+ pentru alimentarea altor mărci de utilaje, este recomandat să consultați cartea tehnică a utilajului pe care-l dețineți. Există utilaje pentru care raportul corect al amestecului ulei-benzină poate fi mai mare de 1:50 (2%).
Dacă nu se respectă raportul corect ulei/benzină, motoru poate suferi avarii grave
Prea mult ulei în amestec poate produce:
• Înecarea în ulei și ancrasarea bujiei (ancrasare = depunere de reziduri pe bujie)
• Scăderea puterii motorului
• Depozite de carbon pe cilindru, piston și evacuare
• Gaze toxice în exces și fum la evacuare
Prea puțin ulei amestec poate provoca:
• Supraîncălzire severă
• Griparea uscată a motorului și cedarea acestuia
Se spune adesea că pistonul este inima motorului. Prin analizarea pistonului, după ce motorul s-a defectat, în cele mai multe cazuri se pot identifica factorii care au cauzat defectarea.
Cel mai întâlnit scenariu este cel în care raportul de amestec ulei 2T/benzină a fost incorect sau s-a utilizat un tip de ulei diferit față de cel recomandat.
În imaginile din galeria foto de mai sus puteți observa diferența dintre un piston cu uzură normală și un piston deteriorat datorită faptului că nu a fost lubrifiat suficient. În mod obișnuit, numim acest fenomen GRIPAJ USCAT.
Problema de lubrifiere apare atunci când motorul se supra-încălzește, acest lucru fiind datorat setării defectuase a carburatorului, sau când lubrifierea este insuficientă datorită raportului de amestec greșit de combustibil, tipului greșit de ulei sau lipsei acestuia.
- Cod produs578180402
-
Tip produsUlei amestec 2T
-
Ambalaj208 Litri
-
CuloareVerde
Recenzii produs
Rata medie
-
Review-uri (0)
- Toate recenziile (0)
- Excelent (0)
- Bun (0)
- Mediu (0)
- Slab (0)
- Teribil (0)
-
Cele mai recente
- Cele mai recente
- Cel mai vechi
- Cele mai bine recenzii
- Cele mai slabe recenzii
- Util
-
Cele mai recente
- Cele mai recente
- Cel mai vechi
- Util
There are no available reviews. Scrie o recenzie
Alte produse în aceeași categorie
Plata in rate fara dobanda:
Ne adresăm și Instituțiilor Publice
O parte din produsele site-ului www.verdon.ro sunt listate și în catalogul electronic SICAP.
În cazul în care nu găsiți un produs în catalogul SICAP, vă rugăm trimiteți un e-mail pe adresa lavinia.taranu@verdon.ro, menționând codul produsului pe care doriți să-l listăm, sau sunați la 0376 448 225.
Nr. referinta: 578180402